NEJČASTĚJŠÍ TRIKY REALITNÍCH KANCELÁŘÍ:
„MÁME DATABÁZI ZÁJEMCŮ“.
Další z triků realitních kanceláří a realitních makléřů je nalákat prodávající na „databázi klientů“.
Příklad:
Ona databáze klientů může být jen 10 zájemců o nemovitost, přičemž 2 z nich nechtějí byt, ale rodinný dům. Další 3 zájemci můžou chtít bydlet v jiné lokalitě, dvěma se nelíbí cena. Jeden už koupil, co chtěl, a devátý nebere telefon.
Pro prodávajícího tedy zůstal pouze jeden relevantní člověk v databázi, který je skutečně potenciálním kupcem nemovitosti.
Každá realitní kancelář má databázi. Klíčová otázka však je:
- Chtějí lidé v databázi tento typ nemovitosti? (Není to pro ně malé?)
- Vyhovuje jim tato cen? (Není to pro ně drahé?)
- Jsou schopni financovat tuto nemovitost? (Dosáhnou na úvěr?)
Výsledkem pak může být, že „máme databázi klientů“ může znamenat „máme jednoho zájemce“ 😉.
Autor: Nikola Mitáš