NEJČASTĚJŠÍ TRIKY REALITNÍCH KANCELÁŘÍ:

„MÁME DATABÁZI ZÁJEMCŮ“.

Další z triků realitních kanceláří a realitních makléřů je nalákat prodávající na „databázi klientů“.

Příklad:

Ona databáze klientů může být jen 10 zájemců o nemovitost, přičemž 2 z nich nechtějí byt, ale rodinný dům. Další 3 zájemci můžou chtít bydlet v jiné lokalitě, dvěma se nelíbí cena. Jeden už koupil, co chtěl, a devátý nebere telefon.

Pro prodávajícího tedy zůstal pouze jeden relevantní člověk v databázi, který je skutečně potenciálním kupcem nemovitosti.

Každá realitní kancelář má databázi. Klíčová otázka však je:

  • Chtějí lidé v databázi tento typ nemovitosti? (Není to pro ně malé?)
  • Vyhovuje jim tato cen? (Není to pro ně drahé?)
  • Jsou schopni financovat tuto nemovitost? (Dosáhnou na úvěr?)

Výsledkem pak může být, že „máme databázi klientů“ může znamenat „máme jednoho zájemce“ 😉.

Autor: Nikola Mitáš